filosoferar ..

.. Sitter och tänker, tänker på att livet aldrig blir som man tänkt sig. Sitter och tänker på hur folk är skapta idag? Herregud, massa skit över allt och ingenstans. Folk som seriöst lever sitt liv genom att snacka skit och trycka ner andra människor. Folk som mördar andra människor, folk som bara slåss utan anledning. Jag förstår inte var världen är på väg? Det är skrämmande egentligen att man ska behöva uppfostra sina barn i detta samhälle. Jag är ganska säker på att jag inte är ensam om att tycka såhär. 
Och de här med att världen ska gå under 21 december i år, hur många tror på det egentligen?
Jag vet inte om jag tror på det, jag vill ju inte tro på det. Men OM det skulle hända, vad händer då? Var tar alla människor vägen och vad händer efter döden? Jag tycker det är ganska spännande att tänka på faktiskt, jag tror inte man försvinner helt efter man dött, jag tror man har ett liv efter döden också. Med tanke på allt vi varit med om hemma så tror jag faktiskt att det finns ett liv efter döden, men vet inte vad för er sorts liv. 
Vad tror ni om allt detta, tror ni på andar och allt det där? 
Jag ligger också ofta och tänker på vem som egentligen skapat människan, jag tror inte på gud och jesus och allt det där. Men vem var det egentligen som skadade oss, och vad gick fel på de människorna som inte är normalt funtade? Ja herregud, det finns många frågor man aldrig får de riktiga svaret på, men ändå kan man inte låta bli att tänka, tänka och tänka. 
Vart är världen på väg, det var inte alls såhär när jag var liten. Nu är det 11-12 åringar som går och förlovar sig, de vet för fan inte des innebörd? Folk tar droger hit och dit.. Om det är såhär nu, hur är det egentligen när Eliaz blir äldre och kommer i tonåren? Tror ni att det kommer bli ett tredje världskrig?
Ja herregud jag känner att detta inlägget kommer bli sjukt långt om jag fortsätter, så jag tror faktiskt att jag slutar här. Men tänk egentligen efter på allt det här!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!